fbpx

מטבחי החוץ של גסטרו לוי

כשסטייל ויוקרה נפגשים

מבצע ענק לחגי המכירות של נובמבר!!

קבלו מאיתנו 1000 ש"ח לרכישת מוצרי ארקוסטיל ברכישת מטבח חוץ מאיתנו או טאבון גז נייד ואיכותי OONI KODA 16 במחיר מצחיק של 999 ש"ח בלבד… המבצע לזמן מוגבל עד סוף החגים

החלטתם להוציא את חווית הבישול והאירוח מחוץ לבית? הגעתם אל המקום הנכון! אנחנו ב"גסטרו לוי", מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג מפואר ועשיר של שלל מוצרים המיועדים למטבחי חוץ. טאבון, גריל גז, כירות גז, יחידות קירור וברזים – את כל אלו ועוד תוכלו לרכוש תחת קורת גג אחת! אנחנו לא יודעים מה אתם מתכננים לבשל, אך יודעים בהחלט מה אנחנו מתכננים לבשל לכם: חוויה קולינארית יוצאת דופן הנשענת על פתרונות איכותיים, חכמים ומעוצבים.

השילוש הקדוש בתכנון מטבח מנצח!

אנחנו לא יודעים כמה מרכיבים כלולים במתכונים שלכם. עם זאת, המתכון למטבח חוץ מנצח מורכב מ-3 מרכיבים בלבד. כל עוד תכללו אותם בתכנון המטבח שלכם, מובטחת לכם חווית בישול ואירוח כמו שתמיד חלמתם. לפניכם, 3 הפרמטרים לפיהם ראוי לעצב ולתכנן את המטבח:

  • הצורך הפונקציונאלי – הדרך הטובה ביותר להבין מהו הצורך הבסיסי שלכם, היא לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: "מדוע אני בוחר להשקיע בתכנון והרכבת מטבח חוץ?". בעת שיהיה לכם ברור על איזה צורך אמור לענות המטבח, יהיה ניתן לתכנן אותו בצורה יסודית, חכמה ומדויקת יותר. התשובות יכולות להיות הרצון לבשל ולטגן בחוץ, ליהנות מחוויה ביתית של טאבון וכן הלאה.
  • הצורך העיצובי – מטבח החוץ יכול וצריך להיות מעוצב בהתאם לתשוקותיכם העיצוביות! אנחנו ב"גסטרו לוי" מאמינים כי חווית הבישול מעוצבת לא רק ע"י איכות הפתרונות, אלא גם על נראותם. ממש כאן בקטלוג, תוכלו להתרשם מהעיצוב האלגנטי, היוקרתי והמודרני של המקררים, הברזים, הטאבונים והגרילים.
  • גבשו תקציב, צרו תיעדוף – אנחנו ממליצים בחום לצאת לדרך רק לאחר שיש בידכם תקציב. מדוע? משום שהמסגרת התקציבית מייעלת משמעותית את תהליך תכנון ועיצוב המטבח. כמו כן, אנו ממליצים ליצור תיעדוף של הפתרונות השונים – מאלו החשובים לכם יותר לאלו שפחות. לדוגמא: גריל גז, מקרר גינה, ברזים, טאבון וכירות גז.

לא בטוחים באיזה גריל גז לבחור, מהו הברז המתאים לכם והיכן נכון למקם את הטאבון? אנחנו כאן בשבילכם! ב"גסטרו לוי" אנו מתכננים אתכם יחד את המטבח, כאשר מטרתנו היא להבטיח בעבורכם חוויות קולינאריות משמחות וטעימות!
לייעוץ מקצועי או תיאום פגישה, פנו אלינו כעת – 052-3643789

או מלא את הטופס ונציג יחזור אליך

דילוג לתוכן